ورزشی

ساعت دقیق بازی پرسپولیس و نفت گچساران (امروز دوشنبه)

در این بخش از مطالب سایت قاب فردا درباره زمان و ساعت دقیق بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران (امروز دوشنبه) مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان و ساعت دقیق بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران

شاید تصور کنید یکی از ساده ترین قرعه ها در جام حذفی به نام پرسپولیس خورده و این تیم مقابل حریف دسته اولی خود در خانه به راحتی پیروز می شود

اما پرسپولیس در جام حذفی در فصول گذشته نیز مقابل تیم هایی ازلیگ دسته اول مثل نود ارومیه ، ون پارس اصفهان در ورزشگاه آزادی کارش گره خورده بود و به سختی از سد آنها گذشت.

یکبار هم مقابل تیم دسته دومی قشقایی شیراز با سرمربیگری برانکو شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. نفت و گاز گچساران هم برای خلق شگفتی به تهران می آید و مربی نام آشنایی به نام پیروز قربانی دارد یک مربی استقلالی که فوتبال را خوب بلد است و از جمله مربیان جوان و با انگیزه فوتبال کشورمان محسوب می شود.

نفت و گاز گچساران هفته گذشته در لیگ یک مقابل فجرشهید سپاسی یک بر صفر شکست خورد و اکنون با 32 امتیاز در رده ششم جدول است.

تیمی که فوتبال هجومی ارایه می دهد و قطعا مقابل پرسپولیس بازیکنانش انگیزه مضاعفی خواهند داشت تا توانایی هایشان را به نمایش بگذارند.

بازیکنان پرسپولیس اگر مثل بازی با ذوب آهن بخواهند فرصت سوزی کنند ممکن است در خانه غافلگیر شوند و وداعی زودهنگام با جام داشته باشند اتفاقی که اصلا به مذاق هواداران این تیم خوش نخواهد آمد.

پرسپولیس قهرمان فصل گذشته جام حذفی است و سه گانه جام فوتبال ایران را تصاحب کرده و اوسمار مربی برزیلی سودای تکرار آن را در سر دارد و نمی خواهد در گام با جام وداع کند. پرسپولیس فصل گذشته در فینال استقلال را شکست داد و قهرمان جام حذفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا