اقتصادی

علت واریز نشدن کالابرگ دهک های 1 تا 3 مرحله پنجم آذرماه چه بود؟

4.4
(21)

برای بسیاری از مردم و سرپرستان خانوار این سوال مطرح شده است که علت واریز نشدن کالابرگ دهک های 1 تا 3 مرحله پنجم آذرماه چه بود؟ با سایت قاب فردا همراه باشید.

چرا کالابرگ مرحله پنجم دهک های 1 تا 3 واریز نشده است؟

از روز شنبه 15 آذر 1404 فعلا فقط اعتبار کالابرگ مرحله پنجم برای سرپرستان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) و بهزیستی واریز شده است و این اقشار می توانند کالاهای مشمول کالابرگ را خریداری نمایند.

با وجود این توضیح، انتشار اخبار نادرست باعث شد بسیاری از خانوارهای دهک‌های اول تا سوم که تحت پوشش نیستند طی دو روز گذشته به فروشگاه‌ها مراجعه کنند؛ اما در نهایت مشخص شد هنوز اعتباری برای آنان واریز نشده و همین موضوع سردرگمی‌هایی را ایجاد کرده است.

طبق رویه مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی، انتظار می‌رود یارانه کالابرگ دهک‌های اول تا سومِ افرادی که تحت پوشش نیستند طی همین هفته واریز شود. اما دهک‌های چهارم تا هفتم باید حداقل دو هفته دیگر منتظر بمانند تا نوبت پرداخت اعتبار به آنان برسد.

ویژگی‌های طرح کالابرگ الکترونیکی

– مشمولان می‌توانند متناسب با نیاز خود، کالاهای تعیین‌شده را خریداری کنند.

– هیچ محدودیتی در مقدار خرید هر کالا یا انتخاب نشان تجاری خاص وجود ندارد. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار، مابه‌التفاوت را خریدار پرداخت می‌کند.

– امکان خرید در چند نوبت وجود دارد و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.

– اعتبار طرح تا پایان اسفند ۱۴۰۴ قابل استفاده است.

– خریداران می‌توانند محصولات تولیدکنندگان مختلف را از گروه‌های کالایی تعیین‌شده انتخاب کنند.

طرح در بیش از ۲۶۰ هزار فروشگاه (شامل فروشگاه‌های عمده و خرد) و ۱۱ فروشگاه زنجیره‌ای (افق کوروش، اتکا، جانبو، دیلی‌مارکت، رفاه، گندم، مینومارت، هایپر فامیلی، هفت، شیرین عسل و وال‌مارکت) اجرا می‌شود.

کدهای استعلام مرحله پنجم کالابرگ

راه‌های استعلام مانده اعتبار و مشاهده فروشگاه‌ها:

– دانلود و نصب اپلیکیشن «شما» از بازار یا مایکت (نسخه وب نیز موجود است)

– کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*

– مانده اعتبار کالابرگ هر ماه از طریق پیامک سرشماره V.Refah برای سرپرستان خانوار ارسال می‌شود (این پیامک فاقد لینک است).

مرکز تماس ۰۲۱-۶۳۶۹ برای پاسخگویی به سؤالات مشمولان طرح آماده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست همچنان مراقب پیام‌ها و لینک‌های جعلی کلاهبرداران باشند و صرفاً به پیامک‌های رسمی از سرشماره V.Refah اعتماد کنند.

نحوه زمان‌بندی مراجعه سایر دهک‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی متعاقباً اعلام می‌شود.

این پست چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. نمایش نتایج: 21

تاکنون هیچ رأیی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا