اجتماعی

آیا محسن رضایی در انتخابات 1403 شرکت می کند؟

برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که آیا محسن رضایی در انتخابات 1403 شرکت می کند؟ ایا محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ می شود؟ با سایت قاب فردا همراه باشید:

آیا محسن رضایی در انتخابات 1403 نامزد ریاست جمهوری می شود؟

محسن رضایی گفته است که اگر از او بخواهد برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود، رد کردن آن برایش “سخت” است.

او گفته است که اگر تکلیف باشد در انتخابات حضور خواهم داشت.
محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ نیز با شعار انتخاباتی «دولت عشق» حضور یافت، اما دو روز پیش از برگزاری انتخابات کناره‌گیری خود را اعلام کرد.
در بیانیه‌ای که او در آن زمان منتشر کرد، دلیل کناره‌گیری خود را «جلوگیری از پراکندگی آرای مردم» در اثر کثرت نامزدها عنوان کرد

رضایی یکی از نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری ایران (سال 1388) نیز بود.

بیشتر بخوانید:

وی در بین نامزدهای رسمی انتخابات، آخرین فردی بود که به صحنه وارد شد. رضایی با ایده «دولت ائتلافی» و به صورت مستقل وارد انتخابات شد. وی نفر سوم از بین کاندیداهای چهارگانه شد.

وی جزو ۸ نفری بود که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری (سال 1392)توسط شورای نگهبان تأیید شد.

محسن رضایی در این انتخابات در رتبه چهارم قرار گرفت. محسن رضایی اعلام نمود با شعار «سلام بر زندگی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۲) شرکت کرد.

محسن رضایی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰، برای سیزدهمین دورهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ثبت نام کرد و در تاریخ ۴ خرداد صلاحیت وی توسط شورای نگهبان تأیید شد.

او ابتدا اعلام کرده بود که در صورت شرکت سید ابراهیم رئیسی در انتخابات، کناره‌گیری خواهد کرد اما بعد از ثبت نام رئیسی، در انتخابات ثبت نام کرد و اعلام کرد که قصد کناره‌گیری ندارد.

 رضایی در نهایت در جایگاه دوم قرار گرفت و از راهیابی به پاستور بازماند

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. اتفاقا این دوره اقبال خوبی هم داره، از طرف اصول گرا مورد تایید هست و اصلاح طلبان هم قبولش دارن. شناخت خوبی از ایران و مسائل ایران داره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا