اجتماعی

نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1403

در این مطلب، خبری درباره فهرست احتمالی نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1403 که در تیرماه امسال برگزار می شود آورده ایم . با قاب فردا همراه باشید.

فهرست نامزدهای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1403

  • اسحاق جهانگیری
  • محمدرضا عارف
  • عبدالناصر همتی
  • مسعود پزشکیان
  • محمد جواد آذری جهرمی
  • محمدجواد ظریف
  • محسن هاشمی رفسنجانی
  • محمد شریعتمداری
  • علی شمخانی
  • حسن روحانی (اعتدالگرا)

احتمالا از لیست بالا فقط دو نفر بتوانند از نظر شورای نگهبانی احراز صلاحیت بگیرند.

انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران پس از درگذشت شهید آیت الله رئیسی در سال ۱۴۰۳ قرار است در روز جمعه 8 تیر ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

‫32 دیدگاه ها

    1. می خوام گریه کنم..
      با این کاندیدا فقط باید تا صبح گریه کرد ، آینده ی ایران…

    2. هرکسی رئیس جمهور بشه باید به موضوع عدالت اداری توجه کنه مثلا تعطیلی پنجشنبه ها برای کارمندان تهرانی و عدم تعطلیلی این روز برای کارمندان شهرستانی واقعا تبعیض هست چون باعث میشه کامندان شهرستانی در سال 53 روز (53 هفته در سال) و در طول سی سال خدمت حدود 4 سال باید بیشتر از کارمندان تهرانی کار کنند. ضمنا قانون افزایش سنوات اشتغال کارمندان برای بازنشستگی در تضاد با ماده 4 قانون مدنی است به استناد اینکه قانون عطف به ماسبق نمی شود اگر کسی مثلا در سال 1390 استخدام رسمی شده باشد چون در این تاریخ قرارداد استخدام دائمی مابین کارمند و دولت منعقد شده و چون در آن زمان سنوات اشتغال کارمندان برای بازنشستگی 30 سال بوده لذا قانون متاخر (قانون افزایش سنوات اشتغال کارمندان برای بازنشستگی) بر قرارداد قبلی نباید تاثیر داشته باشد. کدامیک از نامزدهای ریاست جمهوری به این مسائل پرداختند؟

  1. کسی که هم از دیپلماسی سر در بیاره و هم اقتصاد الان کمه
    ولی سعید جلیلی می‌تونه گزینه خوبی باشه

  2. اگر پزشکیان پان ترکیسم بیاد با توجه به نفوذ پان ترکیسم ها در قدرت مرکزی رد صلاحیت نمیشه متاسفانه و تجزیه و نابودی ایران قطعی است .
    خطرناک تر از همه اصلاح طلبان این آقای پزشکیان هست .
    ولی در کل اصلاح طلبان مرعوب و مغلوب و ذوب در غرب، آماده مصرف گرایی، تسلیم یانکی ها ، عدم اعتقاد به پیشرفت، خودباوری و استقلال و جدیت عمیق با دیانت و معنویت مردم دارن .
    اصولگرایان با همه ایراداتی که دارن حقیقتا می‌خواهند که ایران ازین پیچ تاریخی عبور دهند و به قله برسانند چونکه و ایمان دارند که ایران مستقل و مقتدر باید با توان داخلی و بومی و دستان فرزندان همین سرزمین ساخته شود و نگاه شان به اخم و لبخند کدخدا و غرب نیست.

    1. سالهاست درگیر این پیچ تاریخی و مقطع حساس کنونی هستیم.
      جمع کنید دیگه گنده گو..یهاتونو
      بس نیست این همه فقر و فساد و فحشا و گرانی بازهم قله های افتخار و پیچ های تاریخی.
      نکنه همتون دل پیچه گرفتین که بوی گندش کل کشورو گرفته.

      1. شمایی که سواد ندارید در این زمینه گنده گو..یی می نمایید. در همه جوامع پیچ تاریخی 50 یا 100 سال طول میکشد نه 5 یا 10 سال!!

    2. برادر عزیز ، دکتر پزشکیان را نمی شناسی ، رهبر معظم بیش از همه ایشان را می شناسند لطفا اظهار نظر افراط گرایانه نکنیم ، ایشان فردی متدین ومتخصص ومخلص به نظام وقانون مدار هستند ودر این شرایط یکی از شاخص ترین افراد برای برون رفت کشور جهت پذیرش جهانی واعتلای ایران می باشد . جامعه عمومی تند روها را دیگر قبول ندارد چون امتحانشان را دادند . این موضوع را میزان مشارکت در انتخابات های اخیر روشن کرد ؛لطفا زیاده روی نکنیم تا کشور به ثبات نسبی زیر نظر رهبری معظم برسد .

  3. اصلاح طلبا کشور رو به این روز انداختند . تو خواب ببینید رای بیارید . آوویزون های اروپا زده و آمریکا زده

  4. با توجه به عشق و علاقه مردم به روحیه و رویه شهید سید ابراهیم که مردم را به آیندا امیدوار کرده بود و در عرصه دیپلماسی به ایران عزت داد ، رئیس جمهور آینده باید فردی باشد از جنس مردم مثل سید ابراهیم و حاج قاسم که در راه خدمت به مردم جان فدا باشد به نظر حقیر فردی مثل امیر علی حاجی زاده گزینه مناسبی است.

      1. برای تو که سرت تو گوشیه عجیبه!
        حرف عرزشیا رو بیخیال
        آمار بانک جهانی رو نگاهی بنداز

    1. میشه بگید دقیقا به کدوم آینده امیدوار کرد؟؟
      میشه یک مورد از دستاوردهای این اقا رو بگید؟
      میشه بگید کدوم بازار رو کنترل کرد؟
      کدوم تورم رو کاهش داد؟
      کدوم قشر جامعه رو راضی کرد؟
      شعارهای پوپولیستی و ژست از جنس مردم بودن رو قبلا احمدی نژاد بهتر ایشون اجرا کرد و اخرش رسوا شد

        1. کدوم مردم اینا 40 درصد از جمعیت ایران هم نیستند دیگه همه ی ایران شاهده آمار پایین ترین انتخابات مجلس کل انقلاب زمان ریاست جمهوری همین بوده

          1. رییسی عزت برباد داده را دوباره به ملت و کشور بازگرداند از جنس رییسی میخواهید فقط سعید جلیلی

          1. در دوره های قبل کسانی که قدرت سیاسی و قدرت رسانه ای را در کشور در دست داشتند با تبلیغات هماهنگ بر ضد احمدی انژاد علیرغم خواست اکثریت جامعه که مایل بودند و هستند احمدی نژاد در انتخابات شرکت نماید مانع و سد راه ایشان با فشار و تاثیر گزاری به مرجع تایید صلاحیت نامزدان ریاست جمهوری شدند . انشالله با تغییراتی که اخیرا در این مرجع صورت گرفته اینبار به خواست اکثریت جامعه احترام گذاشته شود و احمدی نژاد تایید صلاحیت شود

  5. با حفظ احترام به همه ، جناب دکتر ظریف سردار بزرگ دیپلماسی و مسعود پزشکیان و اسحاق جهانگیری آذری جهرمی بهترین هستند ، آگاه و باسواد و متخصص و متعهد و دلسوز و مردمی ، برای تغییر و تحول صحیح و پیشرفت همه جانبه رئیس جمهور باید متخصص و متعهد و آگاه باشد

    1. سردار دیپلماسی ایران شهید عبداللهیان بود که تونست روابط ایران را با خیلی کشور ها عادی سازی کنه بخصوص در منطقه دیپلماسی به این می گویند که هم موشک بزنی و هم در شورای امنیت محکومشان کنی نه دیپلماسی که برجام امضا می کنه و آخر کار خودش می مونه و تحریم ها
      دولت روحانی و دار و دستش با اختلاف بدترین دولت ایران

    2. دقیقا تو هم مثل اونایی
      تعداد تون کم هست تو ایران ولی
      چون ما انقلابیا دیگه اجازه نمی‌دهیم دشمنان ایران سر کار بیان

    3. مردم باید به کسی رای بدهند که مردمی و دلسوز و ساده زیست مثل آقای رئیسی و احمدی نژاد باشد تا درد مردم رو درک کنه و اهل ارتباط با مردم باشه و در عین حال هوای بخش فرهنگی و دانشگاهی کشور رو داشته باشد چون همه چیز یک کشور فرهنگ اون کشوره.
      اگر آقای حداد عادل یا فردی مثل آقای ولایتی اهل کتاب و فرهنگ باشند میتونند برای کشور مفید باشن نه کسانی که صرفا پیگیر مسائل اقتصادی هستند‌.

    4. سردار دیپلماسی که زبان دنیا رو میفهمید ۸سال رفت و اومد و واژه تعلیق و لغو رو نفهمید_
      آخرش هم اومد گفت کلاه سرمون رفت_

    5. با سلام ، این بزرگواران بهترین نیروها برای برون رفت از مسائل کنونی داخلی وخارجی هستند .

    1. دوران رضایی،روحانی،جهانگیری،همتی،جلیلی،شمخانی،قالیباف،احمدی نژاد،عارف،گذشته است،من کاندیداهای جوانتر و با نگاه جدیدتر میخواهیم،
      افرادی چون سعید محمد،محسن هاشمی گزینه های خوبی هستند

      1. قسمت اول را خوب ادمدی ولی محسن هاشمی کارنامه مردمیش چیه؟
        بذرپاش وزیر شهید رئیسی یکی از بهترین هاست
        دور روحانی،خاتمی،رضایی،لاریجانی،پزشکیان،ظریف،جهانگیری،بچه های هاشمی و امثالهم را خط بکشید هر کسی با نام اصولگرا،اصلاحات،کارگزار و اعتدال اومد یه خط بکشید روی اسمش. دوره حزب بازی گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا