فال

فال ابجد امروز دوشنبه 6 فروردین 1403

فال ابجد امروز دوشنبه 6 فروردین 1403 را در قاب فردا بخوانید.

در این گزارش از پایگاه خبری قاب فردا فال ابجد امروز خود را می توانید بر اساس ماه تولد خود بخوانید.

فال ابجد (رمل) یکی از روشهای بسیار قدیمی طالع بینی بوده که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند. این فال، یکی از قدیمی ترین نوع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت میدهند.

فال ابجد امروز دوشنبه 6 فروردین 1403

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما: آ آ آ
به‌زودی گره کارت باز می‌شود و به هر خواسته‌ای که داری می‌رسی. ممکن است کسی به‌زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به‌وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال‌کننده می‌شنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن می‌رسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدی‌ها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری ان‌شاءالله به‌زودی به دست خواهی آورد.


متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج ب آ
طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته‌ات می‌رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو می‌رسد که ممکن است خیلی باارزش نباشد؛ ولی تو را خوشحال می‌کند. آینده‌ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است؛ اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

همچنین بخوانید:  فال ماهانه اسفند ۱۴۰۲

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ج آ د
برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه‌ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگی‌ات نباش. به‌جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.


متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: ب ب ج
این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.


متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج ب
طالع خوبی داری. چیزی را که ازدست‌داده‌ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه می‌زنند؛ ولی آسیب به تو نمی‌رسد؛ چون کسی نمی‌تواند به‌آسانی به تو صدمه بزند. به‌زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته‌ات برسی ان‌شاءالله.


متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ب آ د
آنچه را که نیت و آرزو کرده‌ای به آن می‌رسی؛ زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل‌قلم نفع خوبی نصیبت می‌شود. از کار خود بهره‌مند می‌شوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.


متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: آ د ج
طالعت خوب است؛ اما از نیتی که کرده‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت خیر شود. از بدی‌ها پرهیز کن. رازت را نگه‌دار تا در حق تو دروغ نگویند از خوابی که دیده‌ای نترس عاقبت خوب خواهد شد، اما آن را برای کسی بازگو نکن. از همنشین بد دوری کن یک نفر که نان‌ونمک تو را می‌خورد و ادعای دوستی با تو را دارد، با تو روراست نیست البته نمی‌تواند صدمه‌ای به تو بزند؛ ولی مراقب او باش و به خدا توکل کن.


متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: ج ج د
طالعت خوب نیست؛ اما به‌زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی به‌زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر صدمه‌زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله‌اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.


متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ج ج آ
نیتت برآورده می‌شود و آنچه که طلب کرده‌ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده می‌شود. اگر دست‌به‌کار جدیدی زده‌ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نورسیده‌ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.


متولدین دی

حروف ابجد فال شما: د ب د
طالع خوبی داری و به خواسته‌ات می‌رسی و روزی حلال به دستت می‌رسد قدرش را بدان. سعی کن به کسی خیانت نکنی؛ چون صدمه‌ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری، از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی ان‌شاءالله.


متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: د آ ج
طالع نیکی داری. کارت به‌زودی بالا می‌گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می‌کنی. اگر مسافری داری به‌زودی خبر خوشی از او به تو می‌رسد. اگر گم شده‌ای داری آن را پیدا می‌کنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگی‌ات ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.


متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: د آ ب
در این نیت که کرده‌ای هیچ خیری نیست از آن چشم‌پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به‌خاطر چشم‌زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به‌زودی تغییر محسوسی در زندگی‌ات پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا