هنری

بازیگر نقش جواهر در هفت سر اژدها کیست؟

برای بسیاری از مخاطبین و بینندگان مجموعه تلویزیونی این سوال مطرح شده است که بازیگر نقش جواهر در هفت سر اژدها کیست؟ چه کسی نقش جواهر را در سریال هفتسر اژدها بازی می کند؟

با سایت قاب فردا همراه ما باشید با معرفی و بیوگرافی النا آهی

بازیگر نقش جواهر در هفت سر اژدها چه کسی است؟

النا آهی بازیگر نقش جواهر در سریال هفت سر اژدها می باشد

النا آهی بازیگر هفت سر اژدها
النا آهی بازیگر هفت سر اژدها

بیوگرافی النا آهی

النا آهی بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلمهای “ترومای سرخ”، “چاقی” و سریالهای “هفت سر اژدها”، “دندون طلا”، “بلندی های زیرپا” به عنوان بازیگر حضور داشته است

النا آهی همچنین سابقه حضور در نمایشهای “لطفا با مرگ من موافت کنید”، “غیرمنتظره” را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

النا آهی در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم النا آهی در این سال، بازیگری در فیلم ترومای سرخ به کارگردانی اسماعیل مهین دوست محسوب می‌شود.

النا آهی
النا آهی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی النا آهی بازی در فیلم ترومای سرخ بوده است. النا آهی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1395 فیلم ترومای سرخ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

او در این فیلم با اسماعیل مهین دوست همکاری داشته است. النا آهی توانست با بازی در فیلم ترومای سرخ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پریوش نظریه، آتش تقی‌پور، رضا کیانیان و مهتاب کرامتی بر تجارب او افزود.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا