هنری

بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران کیست؟

برای بسیاری از مخاطبین و بینندگان سریال های نمایش خانگی این سوال مطرح شده است که بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران کیست؟ با سایت قاب فردا همراه باشید برای بیوگرافی مهسا حجازی

بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران کیست؟

مهسا حجازی بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران می باشد.

مهسا حجازی
مهسا حجازی

بیوگرافی مهسا حجازی

مهسا حجازی بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۶ مهر ۱۳۷۳ است که از سال ۱۳۹۲ فعالیت هنری خود را آغاز نمود.

او تحصیلاتش را در دانشگاه شهید بهشتی گذراند و در دوره های بازیگری آموزشگاه هیلاج شرکت کرد. مهسا حجازی سابقه ایفای نقش در آثاری همچون خوک، زالاوا و جنگ جهانی سوم را در کارنامه هنری خود دارد. وی جایزه بهترین بازیگر از جشنواره نهال را برای یک فیلم کوتاه از آن خود کرد.

نام:مهسا

نام خانوادگی:حجازی

تاریخ تولد:16 مهر 1373

محل تولد:تهران

پیشه:بازیگری

وضعیت تاهل:مجرد

ازدواج مهسا حجازی یا مهسا حجازی و همسرش از موارد جست و جو کاربران فضای مجازی است اما این بازیگر به ظاهر مجرد است زیرا تاکنون عکسی از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر نکرده است.

لادن در جنگ جهانی سوم
لادن در جنگ جهانی سوم

مهسا حجازی بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران سال 1373 در تهران متولد شد. او عضو یک خانواده 5 نفره است و یک خواهر بزرگتر و برادری کوچکتر از خود دارد که نام خواهرش محدثه و نام برادر مهسا حجازی، محمد است.

در مورد پدر مهسا حجازی اطلاعات چندانی در دسترس نیست و خانم بازیگر چند عکس عادی از پدرش منتشر کرده و اشاره‌ای به شغل او نداشته است و به دلیل اینکه این بازیگر تا به حال مصاحبه و گفتگوی خاصی نداشته، در حال حاضر اطلاعات چندانی از مشخصات والدینش و جزئیات زندگی شخصی او در دسترس نیست. مهسا حجازی قد نسبتا بلندی دارد و جزو بازیگران زن قد بلند محسوب می شود.

بازیگر نقش زن بابای آرمان بیانی در سریال افعی تهران یکی دیگر از بازیگرانی است که رشته تحصیلی‌اش ارتباطی به بازیگری و تئاتر نداشته و بعدها به سمت این هنر و فضا هدایت شده است؛ ظاهرا مهسا حجازی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه شهید بهشتی سپری کرده است.

مهسا حجازی بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران
مهسا حجازی بازیگر نقش مونا در سریال افعی تهران

با نگاه مختصری به سابقه این بازیگر در بازیگری می‌توان به راحتی گفت که او اولین بار در فیلم سینمایی خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی بازی کرده است ولی شهرت او با فیلم جنگ جهانی سوم و در نقش لادن به کارگردانی هومن سیدی شکل گرفت.

جالب است بدانید علی رغم تبدیل شدن این مورد به یکی از جستجوهای پرتکرار کاربران در فضای مجازی، نام مهسا حجازی در لیست بازیگران خانه امن وجود نداشته و اینطور که پیداست او هیچ نقشی در این سریال تلویزیونی ایفا نکرده بود.

مهسا حجازی در سریال افعی تهران

طی چند روز گذشته خبر پخش سریال «افعی تهران» از شبکه نمایش خانگی، منتشر شده و به این ترتیب سامان مقدم هم به جمع کارگردانانی پیوسته که با پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال همکاری کرده‌ اند.

در چند سال گذشته و با رشد و گسترش وی. ‌او. ‌دی‌ ها فیلمسازان بسیاری برای این شبکه سریال ساخته‌اند. اولین آنها حسن فتحی بود و بعد از او هم محمدحسین لطیفی با «ساخت ایران»، محمد کارت با «یاغی»، بهرام توکلی سازنده فیلم‌های «اینجا بدون من» و «من دیه گو مارادونا هستم»، ‌با سریال «مترجم»، نیما جاویدی سازنده فیلم تحسین‌شده «سرخپوست» با سریال «آکتور» و هومن سیدی با سریال «غورباقه» به این شبکه پیوستند. حتی کارگردان نامداری مثل مسعود کیمیایی هم مینی سریال «خائن‌ کشی» را در یکی از پلتفرم‌ ها منتشر کرد.

مهسا حجازی در نمایی از قسمت دوم «افعی تهران»
مهسا حجازی در نمایی از قسمت دوم «افعی تهران»

فیلم ها و سریال های مهسا حجازی

خفه گی: 1395

مرگ موقتی زنبورها: 1395

خوک: 1396

فرایند: 1397

فرانکنشتاین

فیلم زالاوا: 1399

فیلم جنگ جهانی سوم: 1401

سریال افعی تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا