اجتماعی

لینک نتایج لاتاری 2025 برای دریافت گرین کارت آمریکا

نتایج لاتاری 2025 برای دریافت گرین کارت آمریکا شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد. با سایت قاب فردا همراه باشید.

لاتاری یکی از آسان ترین راه ها برای دریافت گرین کارت آمریکا است.

اگر برنده و در لاتاری پذیرفته شده باشید این پیغام برای شما نمایش داده می شود: You have been randomly selected for further processing in the diversity immigrant visa program for the fiscal year.

نتایج لاتاری 2025 برای دریافت گرین کارت آمریکا شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.
نتایج لاتاری 2025 برای دریافت گرین کارت آمریکا شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

اعلام نتایج لاتاری 2025

زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 از طریق سایت اصلی این پایگاه dvprogram.state.gov اعلام می شود، اما معمولا اعلام نتایج در ماه می سال آینده (اردیبهشت ماه) می باشد و در سپتامبر (شهریور) همان سال پرونده لاتاری بسته می شود.

طبق اعلام مقامات برگزار کننده لاتاری زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 در 6 ام ماه می، (15 اردیبهشت 1403) اعلام می شود.

شما شخصا باید پیگیر نتایج لاتاری باشید. درست است که در هنگام ثبت نام از شما اطلاعات تماس و ایمیل خواسته شد، اما نهاد برگزار کننده لاتاری برای هیچ فردی جواب نتایج را ارسال نمی کند. کد 16 رقمی ای را که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اید در هنگام دیدن نتایج نیاز دارید. همچنین مشخصات فردی خود را به صورتی که در پاسپورت نوشته شده باید وارد کنید.

در زمان فرا رسیدن اعلام نتایج لاتاری، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، می توانید نتیجه را مشاهده کنید. برای دریافت زمان اعلام نتایج لاتاری 2025 می بایست نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد پیگیری که برای شما ارسال شده بود را در سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری وارد نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا