ورزشی

بیوگرافی آریانا ولی نژاد دختر دوچرخه سوار کیست؟ + علت فوت

آریانا ولی نژاد دختر دوچرخه سوار ایرانی هفته گذشته در سانحه ای به بیمارستان منتقل شد و متاسفانه در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بیوگرافی آریانا ولی نژاد دختر دوچرخه سوای که هفته گذشته در اثر آتش سوزی درگذشت را در قاب فردا بخوانید.

آریانا ولی‌نژاد، بانوی دوچرخه‌ سوار کشور که هفته گذشته دچار سانحه آتش‌سوزی شده بود، پس از یک هفته بستری بودن در بیمارستان و به دلیل آسیب‌های وارده، جان خود را از دست داد و از دنیا رفت.

وی هفته گذشته به دلیل نشت گاز از بخاری و انفجار در خانه، دچار 70 درصد سوختگی و پس از این اتفاق تلخ به علت شدت جراحات از خرم‌آباد به بیمارستانی در اصفهان منتقل شده بود.

ولی‌نژاد در رده سنی زیر 23 سال فعالیت می‌کرد و حتی به کمپ جهانی دوچرخه‌سواری در کره‌جنوبی هم اعزام شد.

آریانا ولی نژاد را بشناسید

آریانا ولی‌نژاد از قهرمانان ملی کشور در رشته دوچرخه سواری است که تاکنون مدال ها و مقام های زیادی را برای کشورمان به ارمغان اورده است. او یکی از بهترین دوچرخه‌سواران این استان در ردۀ بانوان است.

آریانا ولی‌نژاد دوچرخه سواری را از کودکی و بطور حرفه ای از نوجوانی پیگیری کرده و حالا عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران می باشد. ولی نژاد در رده سنی زیر ۲۳ سال فعالیت می‌کرد و در سال ۱۴۰۲ برای نخستین‌بار به‌عنوان تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران عازم کمپ جهانی در کره جنوبی شده بود.

آریانا ولی نژاد بیرانوند ورزش را از سن کم شروع کرد. او در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب مدال نقره مسابقات جاده بانوان جوانان کشوربه میزبانی تهران شد. همچنین در سال ۱۴۰۰ در رده سنی جوانان مسابقات دوچرخه سواری کشور و در بخش استقامت جاده زودتر از حریفان از خط پایان گذشت و به عنوان نخست این رقابت ها ایستاد و به تیم ملی جوانان دعوت شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا