اقتصادی

زمان دقیق طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک فروردین ۱۴۰۳

زمان دقیق طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک فروردین ۱۴۰۳ از کی شروع  شد؟طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک فروردین ۱۴۰۳ تا کی وقت دارد؟طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک این ماه اجرا می شود؟برای پاسخ به این سوالات با ما در پایگاه خبری قاب فردا همراه باشید.

مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد و پس از آن مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد. در این مرحله شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. افراد با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد می توانند با این اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی اقلام اساسی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

منتظر آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک باشید

به گزارش سبدگردان هدف مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد.

طرحی که شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به بیانی دیگر با استفاده از این طرح، یارانه دهک‌ های یک تا ۳ درآمدی به ۵۲۰ هزار تومان و یارانه دهک‌ های چهارم تا هفتم درآمدی به ۴۲۰ هزارتومان افزایش می‌یافت.

یارانه ی نقدی به اختیار یارانه بگیران به صورت نقدی هم قابل برداشت است اما اعتبار تشویقی خرید کالابرگ الکترونیکی به صورت نقدی قابل برداشت نیست و افراد باید با این اعتبار کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ماه دوم این طرح ملی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد و در حالی تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا