اجتماعی

آیا فصل دوم هفت سر اژدها ساخته می شود؟

هفت سر اژدها نام سریال جنجالی شبکه‌ی سه سیماست که قسمت‌های پایانی آن در حال پخش است. همزمان با نزدیک شدن به اتمام این سریال گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ ساخت فصل دوم هفت سر اژدها آن از گوشه و کنار در حال مطرح شدن است.

خبرهایی از فصل دوم هفت سر اژدها

رئیس سازمان صداوسیما چندی قبل اعلام کرده بود که فصل های بعدی سریال‌های موفق تولیدشده در این سازمان در دستور کار است. بر این اساس می‌توان گفت دنباله‌سازی از سریال‌های تلویزیونی به‌عنوان سیاست رسمی صداوسیما اعلام شده است.

درباره‌ی اینکه سریال هفت سر اژدها هم ذیل این سیاست تعریف خواهد شد یا خیر دو فرضیه قابل طرح است. فرضیه نخست این است که این سریال کیفیت فنی و محتوایی مورد انتظار را نداشته در نتیجه تجربه‌ای شکست‌خورده برای کارگردان فیلم قلاده‌های طلا و سازمان صداوسیماست در نتیجه نمی‌توان منتظر تولید فصل دوم هفت سر اژدها بود.

آیا فصل دوم هفت سر اژدها ساخته می شود؟
آیا فصل دوم هفت سر اژدها ساخته می شود؟

اما روایتی دیگر هم وجود دارد که بر اساس آن هفت سر اژدها توانسته رضایت جامعه‌ی هدف خود را جلب کند و بر اساس نظرسنجی صداوسیما از برنامه‌های پر بیننده این سازمان است. اگر این دیدگاه مورد توجه مدیران صداوسیما قرار بگیرد بعید نیست که آنها خواستار تولید فصل دوم هفت سر اژدها شوند.

با این وجود تا لحظه‌ی تنظیم و نشر این خبر تیم تهیه و تولید هفت سر اژدها در مورد احتمال ساخت فصل دوم هفت سر اژدها اظهارنظری نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا