هنری

سریال چادر گلدار چه ساعتی و از چه شبکه ای پخش می شود؟

سریال این روزهای شبکه آی فیلم به نام "چادر گلدار" می باشد که جایگزین سریال " لطفا دور نزنیم " شده است.

سریال چادر گلدار چه ساعتی و از چه شبکه ای پخش می شود؟ شبکه پخش سریال چادر گلدار کدام است؟ سریال جدید شبکه آی فیلم کدام است؟برای پاسخ به این سوالات همراه ما باشید.

سریال چادر گلدار از شبکه آی فیلم

سریال چادر گلدار که جایگزین سریال لطفا دور نزنیم شده است یک بخش از سریال روزهای بهتر می باشد، در اینجا خواهیم خواند که زمان پخش و تکرار سریال روزهای بهتر ( چادر گلدار) از شبکه آی فیلم کی می باشد.

سریال روزهای بهتر ( چادر گلدار) محصول سال ۱۳۹۵ از ساخته های محسن یوسفی می باشد، این سریال از روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال روزهای بهتر ( چادر گلدار) از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

سریال چادر گلدار چه ساعتی و از چه شبکه ای پخش می شود؟
سریال چادر گلدار چه ساعتی و از چه شبکه ای پخش می شود؟

زمان پخش و تکرار سریال روزهای بهتر ( چادر گلدار)

مینی سریال چادر گلدار بخشی از سریال بلند روزهای بهتر است که از روز چهارشنبه ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۲ جایگزین سریال لطفا دور نزنیم خواهد شد و در ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت . اگر در این ساعت موفق به تماشای این سریال نشدید می توانید فردای همان روز در ساعات ۱ بامداد و ۹ صبح به تماشای سریال سریال روزهای بهتر ( چادر گلدار) بنشینید.

 دانلود قسمت های قبلی منتشر شده سریال دفتر یادداشت <- کلیک کنید

کارگردان سریال روزهای بهتر ( چادر گلدار)

سید محسن یوسفی متولد ۱ خرداد سال ۱۳۵۵ فیلمنامه نویس و کارگردان می باشد، تحصیلات او کارشناسی ارتباطات است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده ایست و معروفترین کارهای او سریال کامیون و برخی از قسمت های شاید برای شما اتفاق بیافتد می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا