ورزشی

ساعت دقیق بازی استقلال و مس رفسنجان امروز در جام حذفی

در این بخش از مطالب قاب فردا درباره زمان دقیق و ساعت بازی استقلال و مس رفسنجان امروز در جام حذفی مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی استقلال و مس رفسنجان

مس رفسنجان و استقلال تهران – ساعت ۱۷ – ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

مسابقه دو تیم در هفته هفتم لیگ برتر و روز 7 مهر برگزار شد و در آن دیدار استقلال با گل به خودی میثم تیموری برنده شد. آن زمان ساکت الهامی سرمربی مس بود ولی اکنون محرم نویدکیا هدایت فنی مسی ها را برعهده گرفته است.

مس با حضور محرم هنوز شکست نخورده و حتی گلی هم در سه بازی اخیرش نخورده است. استقلال صدرنشین لیگ برتر و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام حذفی است.

همین مساله می تواند بازی فردا را جذاب تر و هیجان انگیزتر از همیشه بکند. استقلال نکونام تیمی سختکوش و جنگنده است که فوتبالی هوشمندانه و با برنامه ای ارایه می دهد همراه با دفاعی آهنین، به همین دلیل روی کاغذ همه شانس استقلال را برای برد بیشتر می دانند اما جام حذفی جام شگفتی هاست.

آبی پوشان می دانند اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه در جام باشد. احتمال دارد دو تیم فوتبالی محتاطانه را در دستور کار داشته باشند و این بازی 120 دقیقه ای شود یا حتی ضربات پنالتی برنده بازی را تعیین کند.

استقلالی ها اصلا دوست ندارند اسیر شگفتی شوند و در اولین گام با جام حذفی وداع کنند و می دانند حریف هم تیمی از پیش بازنده نخواهد بود.

نسبت به نیم فصل اول لیگ تیم مس، محمد خدابنده لو را با قیمتی عالی به پرسپولیس فروخته است اما استقلال ارسلان مطهری را در فهرست فروش گذاشت و این بازیکن به تراکتور رفت و آبی پوشان هم ماشاریپوف ازبکستانی را جذاب کرده اند.

البته یامگا به دلیل مصدومیت و سعید مهری به دلیل انتقال به تیم قبرسی از دیگر غایبان استقلال محسوب می شوند.مسابقه در ورزشگاه 14 هزار نفری رفسنجان برگزار می شود و استقلال فقط حدود 1500 تماشاگر در این دیدار خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا