هنری

بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان کیست؟

لیلی سعیدی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان می باشد. بیوگرافی از این بازیگر را در این گزارش می خوانید.

یکی از بازیگران سریال سنجر خان که از شبکه یک سیما پخش می شود را در این گزارش از سایت قاب فردا معرفی می کنیم . بیوگرافی از بازیگر نقش سودابه در سنجرخان را می خوانید:

لیلی سعیدی بازیگر فیلم سینمایی مرد نقره ای در دومین تجربه خود با محمدحسین لطیفی در سریال تاریخی سنجرخان در نقش سودابه همسر خلیل خان بازی کرده است، در ادامه این مطلب با بازیگر نقش سودابه در سریال سنجرخان آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی لیلی سعیدی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان

لیلی سعیدی متولد اسفند ۱۳۵۹ می باشد. این بازیگر دارای لیسانس نقاش بوده و دانش آموخته رشته بازیگری آموزشگاه بازیگری هنروسینما از سال ۱۳۹۶ به مدیریت داریوش موحد می باشد.

لیلی سعیدی بعد از حضور در کلاس های بازیگری در دو نمایش بازی کرد و در فیلم سینمایی مرد نقره ای به کارگردانی محمدحسین لطیفی حضور داشته و در تجربه متفاوت خود در نقش یکی از بازیگران اصلی سریال سنجرخان دوباره با این کارگردان مطرح همکاری کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان کیست؟
بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان کیست؟

شروع فعالیت هنری لیلی سعیدی

این بازیگر جوان بازی در نمایش خدای کشتار سال ۱۳۹۸ تهیه کننده آموزشگاه هنروسینما کار هنری خود را آغاز کرد و سپس در نمایش مهمانسرای دو دنیا سال ۱۳۹۹ به کارگردانی داریوش موحد حضور یافت و بعد از آن در فیلم کوتاه رقص چاقو سال ۱۳۹۷ به کارگردانی آرش انیسی بازی کرده و سپس در مجموعه تلویزیونی شب نامه سال ۱۳۹۸به کارگردانی امیر عباس مجذوبی تجربه کرده است.

لیلی سعیدی و همسرش

اطلاعاتی از همسر لیلی سعیدی فعلا در دسترس هیچ کسی نیست.

بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان کیست؟
بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان کیست؟

لیلی سعیدی در سنجرخان

این خانم بازیگر به عنوان مجری بازیگر در دو برنامه تهران گرد شبکه ۵ و ایران گرد شبکه ۲ بوده است و در فیلم سینمایی “مرد نقره ای “به کارگردانی محمد حسین لطیفی بازی کرده و در نقش اصلی در سریال سنجرخان به کارگردانی محمد حسین لطیفی در نقش سودابه زن خلیل خان بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش سودابه در سنجرخان کیست؟

سوابق هنری لیلی سعیدی

بازی در نمایش خدای کشتار سال ۱۳۹۸ تهیه کننده آموزشگاه هنروسینما

نمایش مهمانسرای دو دنیا سال ۱۳۹۹ به کارگردانی داریوش موحد

بازی در فیلم کوتاه رقص چاقو سال ۱۳۹۷ به کارگردانی آرش انیسی

بازی در مجموعه تلویزیونی شب نامه سال ۱۳۹۸ به کارگردانی امیر عباس مجذوبی

سریال سنجرخان چند قسمت است

سنجرخان در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ ای برای پخش از شبکه یک سیما به کارگردانی محمد حسین لطیفی ساخته شده و به روایت مبارزات کردها و معرفی قهرمانان ملی این دیار می‌ پردازد

سریال سنجرخان

این سریال همان طور که از نامش مشخص است سریالی تاریخی است که به زندگی سنجرخان می پردازد ، قصه سردار کردی که نامش در تاریخ ماندگار شده است و این سریال قرار است از ایستادگی ها و زندگی او در مقطعی از تاریخ که پر از حادثه بود بگوید.

سنجرخان که بود؟

سنجرخان شهید اهل سنت از روستای زیبای نران در قلب کردستان است. شهیدی که در ظهر عاشورای یکصد سال قبل با دسیسه حکام مستبد وابسته به بیگانه بعد از چند سال مبارزه و ایستادگی در مقابل نفوذ بیگانگان روس و انگلیس و رد القاب و عناوین اهدایی عثمانی و مخالفت با ظلم و ستم خوانین محلی به شهادت رسید. این سردار بزرگ کرد وطن پرست ایرانی هم عصر میرزا کوچک خان جنگلی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا